Aquestes beques s’atorguen per a la realització d’estudis a nivell de postgrau o màster en dret comunitari, integració econòmica europea, estudis polítics europeus o integració europea en general, en centres universitaris especialitzats de qualsevol dels altres vint-i-quatre Estats membres de la Unió Europea.

El Patronat atorga un màxim de 12 beques classificades en 4 convocatòries:

Beques d’integració europea                   6 beques amb el patrocini de la Federació Catalana de Caixes d’Estalvis

Beques Carlemany d’integració europea       2 beques amb el patrocini de la Diputació de Girona

Beques Maria Rúbies d’integració europea    2 beques amb el patrocini de la Diputació de Lleida

Beques Margarida de Prades d’integració europea       2 beques amb el patrocini de la Diputació de Tarragona

A continuació, es detalla la informació més rellevant d’aquest programa:

Sol·licitants:

Llicenciatura (o alumnes de darrer curs) obtinguda en una universitat situada a Catalunya o en un centre d’ensenyament superior adscrit a una universitat situada a Catalunya.

Tenir un bon expedient acadèmic.

Coneixement excel·lent, oral i escrit, de la llengua (o llengües) de treball del centre escollit pel candidat.

Estar empadronat a Catalunya des d’abans de l’1 de desembre de 2004.

Tenir la nacionalitat d’un dels estats membres de la Unió Europea, de l’Espai Econòmic Europeu o dels països candidats a l’adhesió.

Dotació individual: 17.800 euros bruts

Terminis presentació candidatures: del 12 al 22 de desembre de 2005 i del 9 al 13 de gener de 2006.

Informació i formulari de sol·licitud:

Patronat Català Pro Europa

http://www.infoeuropa.org

Tel: 93 567 26 18/12

activitats@infoeuropa.org

Si desitgen qualsevol altra informació, no dubtin en posar-se en contacte amb nosaltres.

Més informació:  Premsa i comunicació

premsa@infoeuropa.org

Tel.+34 93 567 29 93

1  

Fitxers adjunts

Nota de premsa Beques d'Integració Europea 2006-2007

Nota de premsa Beques d'Integració Europea 2006-2007
DOC | 98