Controlada la fuita de gas a Tarragona (Tarragonès)
Als volts de les 12 hores del migdia ha quedat controlada la fuita de gas que s’havia produït en una canonada al costat de l’escola Gual i Villalbí del carrer Tortosa número 79 del barri de Torreforta de Tarragona.
A hores d’ara, tots els veïns desallotjats així com els nens han pogut tornar a casa seva. Els alumnes que s’havien de quedar a dinar a l’escola, però, ho faran al pavelló de Camp Clar de la mateixa ciutat de Tarragona.
Al lloc hi resten dues dotacions dels bombers i els tècnics de la companyia de gas, els quals segueixen al lloc reparant la canonada.
Fuita de gas a Almacelles (Segrià)
Els Bombers han rebut un nou avís, a les 11.13 hores, de fuita de gas a l’alçada del número 9 del carrer Sant Roc de la població d’Almacelles (Segrià).
Una màquina retroexcavadora ha foradat una canonada general, que ha provocat la fuita. Com a mesura preventiva, els Bombers i la policia local han evacuat quatre vivendes i una fusteria propera, i han recomanat als veïns dels edificis restants que tanquin portes i finestres.
Un total de quatre dotacions dels bombers es troben al lloc de reten mentre els tècnics del gas treballen per aturar la fuita.
12.40 hores