El conseller Xavier Sabaté, el ministre d'Administracions Públiques, Jordi Sevilla, i el president de Localret, Pere Navarro, signaran demà dimarts, 10 d'octubre, el conveni per posar en marxa el servei de comunicació de canvi de domicili. La signatura del conveni es farà electrònicament a la sala de premsa del Departament de Governació i Administracions Públiques.
Aquest conveni permetrà que els canvis de domicili comunicats pels ciutadans puguin donar lloc a una actualització immediata dels registres, com també a l'inici del procediment de renovació dels documents personals que calgui actualitzar reglamentàriament.
El servei telemàtic de comunicació del canvi de domicili és un dels serveis bàsics identificats en la relació de serveis públics d'administració electrònica aprovats pels estats membre de la Unió Europea, amb la finalitat de realitzar mesures i comparacions sobre administració electrònica, en el marc de la iniciativa e-Europe. Aquest servei ha estat desenvolupat tecnològicament pel Consorci AOC (Administració Oberta de Catalunya).
El servei telemàtic de comunicació del canvi de domicili és un dels serveis bàsics identificats en la relació de serveis públics d'administració electrònica aprovats pels estats membre de la Unió Europea, amb la finalitat de realitzar mesures i comparacions sobre administració electrònica, en el marc de la iniciativa e-Europe. Aquest servei ha estat desenvolupat tecnològicament pel Consorci AOC (Administració Oberta de Catalunya).