- Les presentacions tindran lloc demà dimarts a Mèxic DF i dijous, a Monterrey
- Catalunya rep entre 40.000 i 50.000 turistes mexicans i és la segona destinació preferida per aquests viatgers dins l'Estat espanyol
Turisme de Catalunya participa des d'avui i fins el proper divendres 16 de novembre en una missió empresarial a Mèxic per promocionar la marca "Catalunya". En el marc d'aquestes jornades de treball, el subdirector de Turisme de Catalunya, Patrick Torrent, presentarà demà l'oferta turística catalana a l'hotel W Mexico City davant 125 agents de viatge, touroperadors i premsa turística especialitzada. Dijous es repetirà el mateix format a l'hotel Crowne Plaza de Monterrey, davant una vuitantena d'assistents.
En aquestes presentacions turístiques participen Turisme de Catalunya, Turisme de Barcelona, el Gremi d'Hotels de la ciutat i l'Associació Catalana d'Agències de Viatges (ACAV). Aquests actes s'emmarquen en una missió empresarial organitzada per la Cambra de Comerç de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona.
Aquesta promoció a Mèxic coincideix amb la presentació de la posada en marxa del vol directe Mexico DF-Barcelona que la companyia Aeromexico operarà a partir del mes de desembre.
Catalunya rep entre 40.000 i 50.000 turistes mexicans l'any, i és la segona destinació d'aquest mercat emissor a l'Estat espanyol. Aquest viatger es caracteritza pel seu interès en la cultura i en les compres i per tenir un alt nivell de despesa. Amb l'objectiu d'incrementar aquestes xifres, l'estiu passat, Turisme de Catalunya ja va viatjar a Mèxic on, coincidint amb la gira de pretemporada del FCBarcelona, va fer una presentació davant prop de 200 professionals del sector turístic mexicà