Incendi en una botiga de Santa Coloma de Gramanet (Barcelonès)
Un total de 12 dotacions dels Bombers s'han traslladat fins al lloc dels fets, per apagar el foc que s'ha produït a l'interior d'aquesta botiga de menjar xinès. L'incendi, l'avís del qual s'ha rebut a les hores, ha estat controlat a les hores.
Segons les informacions que han arribat al Centre d'Emergències de Catalunya cap persona ha resultat ferida. El foc s'ha donat per extingit a les del matí.
Incendi d'un hotel a Aiguamúrcia (Alt Camp)
Els Bombers de la Generalitat han estat treballant des de l'hora d'avís, les hores, a l'hotel Mas Can Ros d'Aiguamúrcia, on s'ha produït un incendi a la Sala de Reunions, ubicada al segon pis. Com a mesura preventiva 30 persones han estat desallotjades, sense que cap d'elles resultés afectada a causa del sinistre.
Fins al lloc dels fets s'han traslladat 3 dotacions dels Bombers, les quals han controlat l'incendi a les hores de la matinada.
El fum ha afectat la resta de l'edifici de l'hotel que té 2 plantes, però l'estructura de pedra de l'immoble, ha quedat intacta.
L'evacuació de les persones desallotjades queda a càrrec del responsable de l'hotel.
Una nau s'incendia a Reus (Baix Camp)
Els Bombers de la Generalitat s'han desplaçat a les hores, hora d'avís, fins al polígon Agro Reus, per apagar el foc d'una nau d'una granja abandonada, on hi havia material inflamable.
Quatre dotacions han extingit l'incendi a les hores, i a hores d'ara, encara hi ha dues dotacions fent tasques d'inspecció i remullant el perímetre de la nau.
Cerdanyola del Vallès,
07.20 hores