event_note Nota de premsa

Rescat de dues víctimes mortals a Cabrera d'Anoia (Anoia)

A les 01.03 hores de la matinada, els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís de dues persones precipitades per un barranc de la zona de Can Ros de Cabrera d’Anoia. Es tracta del pare, de 55 anys, i el seu fill, de 24 anys, que haurien perdut la vida al caure per aquest barranc d’entre 40 a 50 metres d’alçada.
 
Segons informacions facilitades pels Mossos d’Esquadra, sembla que quatre joves estarien passejant per aquest punt, quan un dels joves hauria caigut pel barranc. Aleshores, els altres tres joves haurien anat a buscar el pare del jove precipitat el qual, en arribar fins el lloc de l’accident, també s’hauria precipitat pel barranc al intentar baixar a auxiliar el seu fill.
 
Al lloc, s’hi han desplaçat cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat, efectius dels Mossos d’Esquadra, i el metge del servei, el qual ha constatat la mort de les dues persones precipitades. No obstant això, al tractar-se d’un lloc de difícil accés, amb la visibilitat molt reduïda, no s’ha pogut fer el rescat amb seguretat fins a primera hora d’aquest matí, a plena llum del dia, amb els efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) i l’helicòpter.
 
 
Cerdanyola del Vallès, 22 de març de 2008
09.30 hores