event_note Nota de premsa

Actualització de la informació del rescat de dues víctimes mortals a l'Anoia

Segons les darreres informacions les dues persones que han perdut la vida al caure per un barranc d’uns 50 metres d’alçada a la zona de Can Ros de Cabrera d’Igualada són el pare de 55 anys, Vicente Z, i el seu fill de 24 anys, Toni Z, veins de Cabrera d’Igualada mateix.
 
L’accident s’hauria produït, segons han actualitzat fonts dels Mossos d’Esquadra, quan el jove de 24 anys que ha perdut la vida i dos cosins seus, menors d’edat, tornaven de fer una excursió. Aleshores, per causes que es desconeixen, aquest jove de 24 anys hauria caigut pel barranc. Per això, els altres dos nois haurien anat a buscar el pare del jove precipitat el qual també hauria caigut pel barranc al intentar baixar a auxiliar el seu fill.
 
Recordem que, a les 01.03 hores de la matinada, els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís d’aquest accident, en el qual s’hi han desplaçat cinc dotacions dels Bombers, efectius dels Mossos d’Esquadra, i el metge del servei, que ha constatat la mort de les dues persones precipitades. Però, al tractar-se d’un lloc de difícil accés, amb la visibilitat molt reduïda, no s’ha pogut fer el rescat amb seguretat fins a primera hora d’aquest matí, a plena llum del dia, amb els efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) i l’helicòpter.
 
 
Cerdanyola del Vallès, 22 de març de 2008
11.20 hores