MODA

Prop d'una trentena de compradors internacionals visitaran la 4a edició del 080 Barcelona Fashion Showroom

Redimensiona el seu format i esdevé una fira que tindrà lloc els dies 28 i 29 de juny,

query_builder   7 juny 2017 13:45

event_note Nota de premsa

MODA

Prop d'una trentena de compradors internacionals visitaran la 4a edició del 080 Barcelona Fashion Showroom

Redimensiona el seu format i esdevé una fira que tindrà lloc els dies 28 i 29 de juny,


·        Compradors procedents de països com Estats Units, Dinamarca, Colòmbia, Xina, Japó o Xile formaran part de la missió internacional inversa de la 4a edició del 080 Barcelona Fashion Showroom, l’espai professional d’exposició i venda que se celebra en el marc de la passarel·la catalana
 
·        Com a novetat, 080 Barcelona Fashion Showroom redimensiona el seu format i esdevé una fira que tindrà lloc els dies 28 i 29 de juny, on seran presents 25 marques catalanes de moda
 
·        Així mateix, el 28 de juny se celebrarà el 080 Investor Day, el Fòrum d’Inversió  Internacional de la Indústria de la Moda que premiarà startups i marques de moda emergents, i comptarà amb ponents internacionals d’institucions com la London College Fashion o l’empresa Google. El proper 29 de juny, tindrà lloc el Texmeeting by Texfor 2017, la trobada anual de la indústria tèxtil-moda, que analitzarà el futur del sector
 
 
Prop d’una trentena de compradors internacionals visitaran la 4a edició del 080 Barcelona Fashion Showroom. Compradors procedents de països com Estats Units, Dinamarca, Itàlia, Irlanda, Colòmbia, Xile, (Singapur) Xina, o Japó formaran part de la missió internacional inversa de la 4a edició del 080 Barcelona Fashion Showroom, l’espai professional d’exposició i venda que se celebra en el marc de la passarel•la catalana.
 
Després dels bons resultats de les tres anteriors edicions, el 080 Barcelona Fashion Showroom —una iniciativa que impulsen conjuntament la passarel·la 080 i el Clúster Català de la Moda, MODACC—  redimensiona el seu format i esdevé una fira que tindrà lloc els dies 28 i 29 de juny, i on seran presents 25 marques catalanes de moda. Amb aquest format de “tradeshow”, les firmes participants exposaran els seus productes en un espai obert a tots els compradors estatals i internacionals on es podran tancar acords comercials in situ. Aquesta transformació del showroom del 080 s’emmarca en una prova pilot amb l’objectiu d’impulsar una fira similar a esdeveniments de prestigi internacional com la Fira Scoop de Londres, la WhiteShow de Milà o la Designs&Agents de Nova York.

Entre les marques catalanes que exposaran en aquesta edició del 080 Barcelona Fashion Showroom destaquen Bcn Brand, Escorpion, Little Creative Factory, Naulover, Punto Blanco, Sweet Matitos, Torras, Lola Casademunt, o Wom&Now, que també desfilaran en aquesta edició de la passarel·la catalana. També seran presents al 080 Barcelona Fashion Showroom altres firmes com Cóndor Barcelona, Armuseli, Guasch Barcelona, Massana Barcelona, Missetern, Nuria Ferrer Barcelona, Ssic and Paul, Kauila Barcelona,  Diktons Barcelona, Designers Society, Teoh&Lea, Guitare, Ingrid Munt, Anna Mora // Brunella, o Hels Bcn entre d’altres.
 
Pel que fa a la tipologia dels participants en la missió comercial internacional, en aquesta edició destaca especialment la participació de representants de botigues multimarca. L’interès despertat i els bons resultats de les anteriors edicions del 080 Barcelona Fashion han propiciat que diverses empreses de retail multimarca hagin volgut participar de forma proactiva en la missió comercial.
 
 
La 3a ed. del 080 Investor Day premiarà startups i marques de moda emergents i comptarà amb  ponents de prestigi internacional
 
També emmarcat en el vessant comercial de la passarel·la catalana, el 080 Barcelona Fashion juntament amb Seed&Click —membre d’Asociación Española de Business Angels Network (AEBAN)—, impulsen la 3a edició del 080 Investor Day, el Fòrum d’Inversió Internacional de la Indústria de la Moda, que tindrà lloc el 28 de juny al Recinte Modernista de Sant Pau, dins el programa d’activitats paral·leles.
 
Com a principal novetat, aquesta edició del 080 Investor Day comptarà amb dues categories: d’una banda, startups de base tecnològica vinculades al sector moda, i d’una altra, s’incorpora la participació de dissenyadors o empreses emergents de disseny de moda catalanes. D’aquesta manera, el 080 Investor Day vol continuar generant sinergies i networking entre startups de moda i inversors internacionals, i alhora obrir la participació talents de la moda amb projecte de marca pròpia ubicat a Catalunya en recerca de capital, amb l’objectiu de donar-los visibilitat i connectar-los amb potencials inversors i companyies de moda ja establertes.
 
El termini de presentació finalitza el proper 12 de juny. D’entre els projectes presentats, s’escolliran 5 finalistes de cada grup, que participaran el proper 28 de juny en el 080 Investor Day, on presentaran els seus projectes en format Elevator Pitch (5 min).  Un jurat internacional escollirà la millor startup i la millor marca emergent, que obtindran un premi valorat en 100.000 euros en serveis a càrrec dels partners del Fòrum: McCann Baker Mckenzie, Grupo Zeta, 4YFN, KPMG Impulsa i ESADE Creápolis.
 
El jurat internacional l’integren David Drake, manager d’inversió a LDJ Capital Luxury & Fashion Investments i autor de “The Crowfunding Economy”;  Jan Brinckmann, professor, investigador, consultor i business angel; Enric Jové, CEO McCann Barcelona & CIO McCann Spain at McCann Worldgroup; Myriam Serrano, redactora en cap de Woman Madame Figaro; Javier Blázquez, soci sènior a Baker McKenzie; Karina Riera, de la Fundació Mobile World Capital-4YFN; i Luis Lara, consultor sènior de KMPG Fashion. Així mateix, el 080 Investor Day comptarà amb ponents de prestigi internacional, com Mathew Drinkwater, cap de l’Agència d’Innovació en Moda del London College of Fashion (LCF), o Corey Moran, account executive Fashion a Google.
 

5a ed. Texmeeting by Texfor: “Textile Advanced Manufacturing: construint el futur

Com és habitual en les edicions d’estiu del 080 Barcelona Fashion, dins les activitats paral·leles i emmarcat en el vessant comercial del certamen, se celebrarà el Texmeeting by Texfor 2017, el punt de trobada anual del sector tèxtil, organitzat per la Confederació de la Indústria Tèxtil (Texfor), on crear debat, donar solucions i generar networking.
 
Aquesta 5a edició —que tindrà lloc el 29 de juny, dins la setmana de la moda catalana— analitzarà els reptes i oportunitats del sector sota el lema “Textile Advanced Manufacturing: Construint el futur”. En anteriors edicions, les jornades Texmeeting han comptat amb la participació de més de 150 professionals entre empresaris, dissenyadors, mitjans de comunicació i estudiants del sector.
 

Patrocinadors i sponsors de la 20a edició del 080 Barcelona Fashion
 
Aquesta edició, Zalando esdevé main sponsor al costat de Moritz com a patrocinadors principals del certamen. També són sponsors Redken (perruqueria oficial), Royal Bliss (tònica oficial), La Roca Village, Gramona, Movistar i Rowenta (planxat oficial). Són firmes col·laboradores Mac Cosmetics (maquillatge oficial), CND Beauty (manicurista oficial), Bijou Brigitte (complements), BCN Brand (uniformes) i Solán de Cabras. 
 
 
Acreditacions obertes

Des de divendres passat, 2 de juny, estan obertes les acreditacions per als mitjans de comunicació a través del web: www.080barcelonafashion.cat
 

 
Més informació al web del 080 i a les xarxes:
 
 
Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion
Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion 
Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/
 
 
 
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través del Saps Com?!:
 
A Twitter:  @empresacat
A Facebook: @empresacat
Al canal de Youtube: Empresacat