MODA

Les propostes d'AMT. i Como un pez en el agua obren la 4a jornada de la passarel·la 080 Barcelona Fashion

Avui també s'ha celebrat el Texmeeting by Texfor 2017, el punt de trobada anual del sector tèxtil

query_builder   29 juny 2017 15:01

event_note Nota de premsa

MODA

Les propostes d'AMT. i Como un pez en el agua obren la 4a jornada de la passarel·la 080 Barcelona Fashion

Avui també s'ha celebrat el Texmeeting by Texfor 2017, el punt de trobada anual del sector tèxtil

Desfilada Como un pez en el agua
Desfilada Como un pez en el agua

  • Aquest matí també han presentat les seves col·leccions Punto Blanco amb “Naughty SS18”,  i Elena Estaun que ha debutat al 080 amb la proposta “Ethnic Vibes”. A la tarda serà el torn de les firmes WOM&NOW, Torras i Naulover.
 
  • Dins la programació de les 080 Barcelona Fashion Nights, aquest vespre tancarà la jornada de desfilades la nova firma atelier catalana Sweet Matitos amb la  presentació de la col·lecció “Sweet Life”, per donar pas després al concert de la trompetista i cantant Andrea Motis.
 
  • En el marc de les activitats paral·leles del 080, aquest migdia al Recinte Modernista de Sant Pau, ha tingut lloc el Texmeeting by Texfor 2017, el punt de trobada anual del sector tèxtil, organitzat per la Confederació de la Indústria Tèxtil (Texfor),
 
 
Les propostes d’AMT. i Como un pez en el agua han obert aquest matí la 4a jornada de la passarel·la 080 Barcelona Fashion. També han presentat les seves col·leccions Punto Blanco amb “Naughty SS18”,  i Elena Estaun que ha debutat al 080 amb la proposta “Ethnic Vibes”.
 
La passarel·la s’ha iniciat avui amb l’estrena del dissenyador Adrià Machado, amb la seva firma AMT. i la proposta per a l’estiu de 2018 « Mirage SS18 ». La col·lecció s'inspira en els miratges, aquelles il·lusions òptiques que apareixen sobretot on predominen altes temperatures. La col·lecció es concentra en la calor, la pèrdua de la percepció de la realitat i els oasis o el lloc en el qual ens agradaria ser. Aquest concepte es representa mitjançant teixits com el lli, cotó, viscoses i encoixinats amb plàstic i amb una paleta de colors on predominen els terrosos, crus, grisos i estampats asimètrics.
 
Ha pres el relleu  a la passarel·la Como un pez en el agua amb la proposta “To beach or not to beach”, la firma ha presenta una col·lecció que demostra que l’estil, el glamur i l’originalitat són també per a la platja. Les fronteres es difuminen, la llibertat i la creativitat exploten trencant les normes establertes i la moda de bany conquista el carrer. Els temps on les peces de bany només servien per banyar-se s'han acabat. Una proposta amb elegants mallots amb volants, divertits topall estil mexicà, suggerents bralettes de denim,...les formes i tendències més atrevides es combinen en els bikinis i banyadors al més pur "Street style".
 
Per la seva banda, Punto Blanco ha presentat “Naughty SS18”, col·lecció Aquawear per a l’estiu 2018 inspirada en els anys 90 i en el seu estil més urbà. Blocs de color i estampats descarats amb un llenguatge directe comparteixen espai per afavorir un eslògan més honest, aquesta és una tendència clau per a les tribus emergents. Les peces retro aporten una actitud moderna i rebel, redissenyades amb una paleta de colors bàsics i frescs.
 
Amb “Ethnic Vibes”, la creadora Elena Estaun ha debutat al 080 i ha tancat la jornada de matí de la passarel·la. Una col·lecció inspirada en la metamorfosi de la dona a través del temps. Fusiona joies amb peces per crear un nou concepte de vestimenta joia. Fa un salt en el temps, des de l’origen de la dona primitiva fins a una dona futurista del Manhattan del 2117. Reflecteix l’adaptació de la dona als canvis històrics amb una mateixa marca i un estil camaleònic, ètnic, urbà i transgressor, i creant així un nou concepte d’elegància.
 
A la tarda serà el torn de les firmes WOM&NOW (16.00h), Torras (17.30h) i Naulover (19.00h). Dins la programació de les 080 Barcelona Fashion Nights, aquest vespre tancarà la jornada de desfilades la nova firma atelier catalana Sweet Matitos amb la  presentació de la col·lecció “Sweet Life”, per donar pas després al concert de la trompetista i cantant Andrea Motis.
 
Activitats paral·leles del 080: Texmeeting by TEXFOR 2017

Com és habitual en les edicions d’estiu del 080 Barcelona Fashion, i emmarcat en el vessant comercial del certamen, s ‘ha celebrat aquest matí el Texmeeting by Texfor 2017, el punt de trobada anual del sector tèxtil, organitzat per la Confederació de la Indústria Tèxtil (Texfor), on crear debat, donar solucions i generar networking. En aquesta 5a edició s’han analitzat els reptes i oportunitats del sector sota el lema “Textile Advanced Manufacturing: Construint el futur”.
 
La Confederació de la Industria Textil – Texfor és una organització empresarial que representa i promou els productes i serveis de les empreses més dinàmiques del tèxtil de capçalera català i espanyol tals com filats, teixits amples i estrets, fornitures, complements i acabats tèxtils, tots pels mercats de vestuari, llar i usos tècnics i industrials.
 
En el marc del 080, també estan presents a l’Open Àrea amb una exposició permanent on presenta les tendències de la temporada primavera-estiu 2018 a través de les mostres de les empreses catalanes. Amb aquesta iniciativa es vol apropar la indústria tèxtil catalana a dissenyadors, compradors, retailers i al públic en general, mostrant la proposta de colors i tendències de la propera temporada primavera-estiu 2018  a través de la creativitat i qualitat dels productes de casa nostra.
 
Patrocinadors i sponsors de la 20a edició del 080 Barcelona Fashion
 
Aquesta edició, Zalando esdevé main sponsor al costat de Moritz com a patrocinadors principals del certamen. Una de les novetats en patrocini, és la incorporació de la plataforma de moda online, que ha volgut mostrar el seu suport als joves dissenyadors i promocionar la moda ready to buy. Zalando serà present amb un photobooth al village, i a la 080 Barcelona Fashion Anniversary party by Zalando.
 
També són sponsors Redken (perruqueria oficial), Royal Bliss (tònica oficial), La Roca Village, Gramona (vi i cava oficial), Las 2 vacas de Danone, Movistar (que a més de partner tecnològic, comptarà amb un stand a l’Open Area del Movistar Barcelona Fashion Film Festival), Redbull i Nissan (cotxe oficial). Són firmes col·laboradores Mac Cosmetics (maquillatge oficial), CND Beauty (manicurista oficial), Bijou Brigitte (complements), BCN Brand (uniformes) Solan de Cabras, Rowenta (planxat oficial) i Sony (que instal·larà les pantalles per seguir les desfilades des de l’exterior de la passarel·la).
 
Més informació al web www.080barcelonafashion i a les xarxes:
 
 
Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion
Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion 
Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/
 
 
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través del Saps Com?!:
 
A Twitter:  @empresacat
A Facebook: @empresacat
Al canal de Youtube: Empresacat

5  

Imatges

Desfilada Como un pez en el agua

Desfilada Como un pez en el agua 138

Desfilada Punto Blanco

Desfilada Punto Blanco 169

Texmeeting by TEXFOR 2017

Texmeeting by TEXFOR 2017 2278

Desfilada Elena Estaun

Desfilada Elena Estaun 4840

Desfilada AMT

Desfilada AMT 109