CONSUM

El Govern presenta un requeriment informatiu a Ryanair per vetllar pels drets dels consumidors

El requeriment exigeix informació sobre les incidències i les mesures correctores a adoptar

query_builder   21 setembre 2017 13:34

event_note Nota de premsa

CONSUM

El Govern presenta un requeriment informatiu a Ryanair per vetllar pels drets dels consumidors

El requeriment exigeix informació sobre les incidències i les mesures correctores a adoptar

  • A través de l’Agència Catalana del Consum (ACC), el Departament d'Empresa i Coneixement ha enviat aquest requeriment per tal d’assegurar el compliment per part de Ryanair de les seves obligacions envers les persones consumidores i garantir la correcta prestació del servei, en relació amb la cancel·lació de vols que ha anunciat la companyia aèria.

El Departament d’Empresa i Coneixement,  a través de l’Agència Catalana del Consum (ACC), ha enviat un requeriment informatiu a la companyia Ryanair per tal de vetllar pels drets dels consumidors i usuaris afectats per les cancel·lacions de vols que ha anunciat la companyia aèria.

 
El Departament vol assegurar el compliment per part de la companyia de les seves obligacions envers les persones consumidores i garantir la correcta prestació del servei. El requeriment exigeix informació sobre les incidències i les mesures correctores a adoptar així com informació sobre el tractament i l’atenció de les reclamacions que es presentin per aquesta situació.
 
En concret exigeix informació des del 18 de setembre i fins el 31 d'octubre de 2017, sobre el nombre total de vols cancel·lats amb sortida i arribada en aeroports de Catalunya, el nombre total de passatgers afectats i quantificació de l’import total dels bitllets facturats per a cadascun dels vols afectats per les cancel·lacions.
 
També es demana a Ryanair que identifiqui els mitjans d’atenció i informació a les persones consumidores pel que fa a les incidències que afecten el funcionament normal de les relacions de consum i de les vies de reclamació administrativa per part dels passatgers afectats. Així mateix es requereix el nombre total de reclamacions d’usuaris rebudes per la companyia i l’estat de tramitació.
 
Ryanair té un termini de 5 dies hàbils, a comptar des del dia següent a la data de notificació del requeriment.
 
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través de:
A Twitter:  @empresacat
A Facebook: @empresacat
Al canal de Youtube: Empresacat