La consellera, en la seva visita al Retail & Brand Experience Congress

COMERÇ

La Generalitat suma esforços amb Fira Barcelona en el Retail & Brand Experience Congress per posicionar Catalunya com a pol d'innovació en l'àmbit del comerç

query_builder   27 maig 2019 17:57

event_note Nota de premsa

COMERÇ

La Generalitat suma esforços amb Fira Barcelona en el Retail & Brand Experience Congress per posicionar Catalunya com a pol d'innovació en l'àmbit del comerç

Visita consellera Retail Congress
·     La consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, ha inaugurat aquesta tarda la 1a edició el Retail&Brand Experience World Congress, que aplegarà més d’un centenar d’experts i empreses per abordar les oportunitats de ofereixen les TIC al sector del retail
 
·     Chacón ha volgut remarcar “l’aposta del govern per aquest congres, sumant esforços amb Fira Barcelona, amb el ferm convenciment que esdevindrà una cita de referència a nivell mundial i posicionarà Catalunya com a pol d’innovació, també, en l’àmbit del comerç”
 
Acompanyada del director de Fira Barcelona, Constantí Serrallonga, la consellera d’Empresa i Coneixement, ‘Angels Chacón, ha encapçalat la comitiva inaugural del Retail & Brand Experience World Congress (RBEWC), que se celebra des d’avui i fins el 29 de maig a Fira Barcelona-Gran Via i que aplegarà més d’un centenar d’experts i empreses, per analitzar les oportunitats de les TIC en l’àmbit del comerç.
 
La consellera Chacón, acompanyada del secretari d'Empresa i Competitivitat, Joaquim Ferrer, i de la directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, ha visitat diversos estands del centenar d’empreses expositores participants al Trade Show del Congrés, i l’Start-Up Village, on hi són presents una desena d’start-ups que compten amb el suport d’ACCIO, l’agència per a la competitivitat de l’empresa catalana de la Generalitat.
 
En el marc del recorregut inaugural, la titular d’Empresa i Coneixement ha volgut remarcar que “Catalunya està ben posicionada com a ‘hub’ d’’start-ups’, i ara és el moment de construir especialitzacions; el ‘retail’ n’és una. En aquesta edició veurem com es combina l’activitat congressual, com ara conferències i ponències, amb una part expositiva i amb iniciatives vinculades al lleure, tot plegat per liderar la transformació digital en el sector del comerç”.
 
Chacón ha assenyalat que “sumem esforços amb Fira Barcelona, amb el ferm convenciment que aquest projecte esdevindrà una cita de referència a nivell europeu i posicionarà Catalunya com un pol d’innovació, també, en l’àmbit del comerç”.
 
Presència del Departament d’Empresa i Coneixement al RBEWC

El Departament d’Empresa i Coneixement participa en aquesta primera edició del RBEWC a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) i d’ACCIÓ.
 
El Departament d’Empresa i Coneixement també participa al Start-Up Village del congrés amb una desena d’start-ups que formen part de l’Start-Up Catalonia d’ACCIÓ. Les empreses que hi participen en aquest espai són  Barnerbrand, Blackbookfashion, BlockTac, Buyourself, Dynamo vídeo, Epinium, Mocaplatform, Loyal Guru, Ratenow, i RobinDataHood.
 
 
-----------------------------------------------------------------
Segueix-nos a les xarxes a través de:
A Twitter:  @empresacat
 

3  

Imatges

La consellera, en la seva visita al Retail & Brand Experience Congress

La consellera, en la seva visita al Retail & Brand Experience Congress 210

La consellera Chacón, acompanyada pel secretari d'Empresa i Coneixement, Jaquim Ferrer, i la director general de Comerç, Muntsa Vilalta, durant la seva visita al congrés

La consellera Chacón, acompanyada pel secretari d'Empresa i Coneixement, Jaquim Ferrer, i la director general de Comerç, Muntsa Vilalta, durant la seva visita al congrés 334

Foto de família de la visita al Retail & Brand Experience Congress

Foto de família de la visita al Retail & Brand Experience Congress 247