- El conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, inaugura la nova via desdoblada a Figueres, juntament amb l’alcaldessa, Marta Felip
- Queda desdoblada tota la carretera que uneix Figueres i Roses
- El tronc central està format per dos carrils per sentit de la circulació de 3,20 metres d’amplada amb voral interior d’1 metre i voral exterior d’1,5 metres. La mitjana de separació tindrà 1,8 metres d’amplada.
- S’ha augmentat el radi de la rotonda de Vilatenim, per a millorar-hi la capacitat, de manera que el centre de la nova rotonda ha quedat lleugerament desplaçat en direcció a Figueres. Aquesta actuació ha comportat una petita reordenació dels seus accessos.
- A cada costat del tronc, s’han construït unes calçades laterals. Cada calçada lateral se separada del tronc mitjançant un espai enjardinat d’1,6 metres delimitat per vorades. Les calçades laterals tenen 6 metres d’amplada --4 corresponen al carril de circulació i 2 per aparcament. A partir de la calçada lateral s’han format les voreres.
- S’ha executat una passera sobre la carretera, a continuació del carrer dels Baladres, perquè els vianants puguin creuar d’un costat a l’altre. Té un tram central de 24 metres de longitud i dos laterals de 18,20 i 19,20 metres i s’han format rampes i escales a cada costat de la passera.
- Dos vials urbans propers a la C-260, el vial sud i el vial nord:
El vial sud discorre paral·lel a la C-260 i relativament proper al riu Manol. Connecta el sud de Vilatenim amb la zona industrial situada a l’altre costat de l’N-II. Serveix per connectar directament Figueres amb Vilatenim, sense passar per l’enllaç actual de l’N-II, que pot arribar a nivells de congestió. Cal remarcar-hi la construcció d’una rotonda en la part inicial, un vial de 700 metres de longitud i 6 metres d’amplada i un pas sota l’N-II. El pas té una longitud de 61 metres i una amplada total lliure de 10,90 metres.
El vial nord és sensiblement perpendicular a la C-260 i paral·lel a l’N-II. Se situa a l’inici de l’actuació i dona continuïtat a la calçada lateral nord del desdoblament fins al camí vell de Vilatenim. Té una longitud d’uns 240 metres i està format per un carril de 4 metres i una vorera de 2 metres.
1