• Sala de premsa
  • Agenda
  • Les conselleres Vergés i Chacón signen un conveni per millorar els estudis que habiliten per a l'exercici de professions sanitàries

Agenda

Sales de premsa dels departaments

event_available Agenda

Agenda del Govern

11:00|Les conselleres Vergés i Chacón signen un conveni per millorar els estudis que habiliten per a l'exercici de professions sanitàries. Secretaria d'Universitats i Recerca (Via Laietana, 2)|Barcelona (Barcelonès)

Les conselleres de Salut, Alba Vergés, i d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, signaran un conveni marc de col·laboració amb les universitats de Catalunya per a la millora dels estudis que habiliten per a l’exercici de professions sanitàries. A l’acte també hi seran presents el secretari d’Universitats i Recerca, Francesc Xavier Grau; el director general de Professionals de la Salut, Marc Ramentol; la directora general d’Universitats, Victòria Girona; el director general de Recerca, Joan Gómez; i el secretari general del Consell Interuniversitari de Catalunya, Lluís Baulenas.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia