event_available Agenda
El conseller de la Presidència, Albert Dalmau, visitarà Manresa on mantindrà una reunió de treball amb l'alcalde del municipi, Marc Aloy, i posteriorment, participarà en l'acte de lliurament dels Premis Regió 7.
18:00|Visita l'Ajuntament de Manresa. pl. Major, 1|Manresa (Bages)
El conseller de la Presidència, Albert Dalmau, mantindrà una reunió de treball amb l'alcalde de Manresa, Marc Aloy, i signarà el Llibre d'Honor de l'Ajuntament. La delegada territorial del Govern a la Catalunya Central, Elia Tortolero, i el secretari de Governs Locals i Relacions amb l'Aran, Xavier Amor, també hi participaran.
19:00|Participa en l'acte de lliurament dels Premis Regió 7. Pg. de Pere III, 35|Manresa (Bages)
El conseller de la Presidència, Albert Dalmau, participarà en l'acte de lliurament dels Premis Regió 7. L'acompanyarà la delegada territorial del Govern a la Catalunya Central, Elia Tortolero, i el secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió, Carles Escolà.