event_available Agenda
La consellera de Cultura, Sònia Hernández Almodóvar, farà una visita a les comarques gironines amb motiu de l'assistència a la reunió de la Comissió Institucional de la Xarxa Territorial de Museus de les Comarques de Girona.
09:00|Visita als Serveis Territorials de Cultura de Girona. SSTT de Cultura de Girona (c. dels Ciutadans, 18. Casa Solterra)|Girona (Gironès)
La consellera de Cultura visitarà els Serveis Territorials de Cultura de Girona.
10:50|Visita a l'Ajuntament de Palafrugell . Ajuntament de Palafrugell (c. de Cervantes, 16)|Palafrugell (Baix Empordà)
La consellera visitarà l'Ajuntament de Palafrugell, on es trobarà amb l'alcaldessa, Laura Millán, i altres membres del consistori, per parlar de diferents temes vinculats a propostes culturals del municipi. També signarà el Llibre d'Honor de la localitat.
11:40|Visita a l'església de Sant Martí de Palafrugell. Església de Sant Martí de Palafrugell (pl. de l'Església, s/n)|Palafrugell (Baix Empordà)
La consellera visitarà l'església de Sant Martí de Palafrugell i el mural de la Pau, de Tano Pisano, situat en una de les capelles.
12:00|Visita a la Fundació Cuixart. Fundació Cuixart (c. de Miquel Vincke i Meyer, 12)|Palafrugell (Baix Empordà)
La consellera visitarà la Fundació Cuixart, on serà rebuda pel fill de Modest Cuixart, Joan Cuixart.
12:30|Comissió Institucional de la Xarxa Territorial de Museus de les Comarques de Girona . Museu del Suro de Catalunya (c. de Begur, 15)|Palafrugell (Baix Empordà)
La consellera de Cultura presidirà la reunió de la Comissió Institucional de la Xarxa Territorial de Museus de les Comarques de Girona.