La consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, inaugurarà aquest divendres les noves instal·lacions del CRAE Fluvià a Olot. A l’acte també hi assistirà la directora general d’Atenció a la Infància i l’Adolescència, Mercè Santmartí.
Els CRAE són centres que ofereixen a infants i adolescents un recurs alternatiu a un medi familiar inexistent, deteriorat o amb greus dificultats per cobrir les seves necessitats bàsiques.
El centre disposa d’una dotzena de places per a infants i adolescents fins a la majoria d’edat. Aquest equipament està ubicat a una casa considerada patrimoni històric al centre d’Olot.
Nota: els mitjans de comunicació gràfics que cobreixin l’acte hauran de protegir la imatge dels menors tutelats que conviuen al centre.