El DAR ha arranjat sis camins de la comarca de la Garrotxa
El director general de Desenvolupament Rural, Jordi Bertran, visitarà demà les obres de millora del camí de la Vall de Sant Ponç, al terme municipal de la Vall de Bianya. Aquests obres formen part d’una sèrie d’actuacions que ha dut a terme el DAR a la comarca de la Garrotxa per tal de condicionar i millorar sis camins rurals d’ús diari. 
 
En concret, els camins arranjats han estat el camí de Canaderes (Les Preses), el camí de Can Talaia (Les Preses), Camí de les Fages (Santa Pau), camí de Cadamont (Maià de Montcal), camí de Can Sedó (Montagut) i camí de la Vall de Sant Ponç (Vall de Bianya).
 
En arribar, el director general atendrà als mitjans de comunicació.
 
 
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ
ACTE:
Visita al camí de Sant Ponç
DIA:
Dimarts, 12 de febrer de 2008
HORA:
11:30 hores
LLOC:
Ajuntament de la Vall de Bianya
Carretera de Camprodon, 2
Vall de Bianya
 
 
11 de febrer de 2008
 
 
 

11:30|. Ajuntament (ctra. de Camprodon, 2). L'Hostalnou de Bianya|Vall de Bianya (La Garrotxa)

El director general de Desenvolupament Rural, Jordi Bertran, visitarà les obres de millora del camí de la Vall de Sant Ponç, al terme municipal de la Vall de Bianya.