El conseller de la Presidència, Francesc Homs, presidirà l’acte de presentació de l’Anuari 2014 de la Reforma Horària que tindrà lloc demà dia 8 d’abril a les 9 del mati a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm de Barcelona, empresa pionera en l’impuls de la Reforma Horària a Catalunya.
A l’acte també hi intervindran Marcial Navarro, director de Serveis Corporatius del Grup DAMM; Arnau Queralt, director del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible CADS; Lluís Franco, president del Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya- CTESC; Agnès Russiñol, diputada i presidenta de la Comissió d’Estudi de la Reforma Horària del Parlament de Catalunya i Fabian Mohedano, promotor de la Iniciativa per a la Reforma Horària.
El dia 9 d’abril es tanquen els treballs a la Comissió d’Estudi de la Reforma Horària al Parlament de Catalunya. Amb aquest motiu es presenta el balanç de la campanya ciutadana catalana a favor de la Reforma Horària. L’Anuari 2014 recull la feina feta en el primer any dels tres que durarà la iniciativa, i s’ha centrat en la fonamentació sobre com fer la Reforma Horària a través de la recuperació de les hores de desfasament horari en relació a la resta del món; l’impuls d’una nova cultura del temps a les organitzacions a favor de models més eficients i productius i la recuperació del fus horari GMT que ens correspon per situació geogràfica.