El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, visitarà demà divendres, 23 de setembre, la remodelació dels pantalans del port esportiu de Mataró i els nous enllaços de l’autopista C-32.
A les 10.30 hores, el conseller juntament amb l’alcalde de Mataró, David Bote, visitarà la remodelació dels pantalans del port esportiu de Mataró.
La visita tindrà lloc al pantalà B del Moll de Ribera del port de Mataró (davant l’Hotel Atenea Port). S’atendrà els mitjans de comunicació.
Prèviament, a les 9.30 hores, el conseller Rull; l’alcalde de Mataró, David Bote i el conseller delegat d’Abertis, Francisco Reynés, visitaran els nous enllaços de l’autopista C-32 (sortida 100, Mataró oest). El punt de trobada serà a la nova passera per a vianants que travessa el nus viari.