Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

El president Puigdemont rebrà demà dissabte els més de 700 alcaldes citats per donar suport a l'1-O

  • TV3 donarà senyal institucional de l’acte
 
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, rebrà demà dissabte, 16 de setembre, els més de 700 alcaldes que han estat citats per haver signat  un decret de suport polític al referèndum de l’1 d’octubre. Carles Puigdemont els rebrà al Palau de la Generalitat, a les 12 hores. L’Associació de Municipis per la Independència (AMI) i l’Associació Catalana de Municipis (ACM) ha convocat el món local a una concentració a la plaça de Sant Jaume per rebutjar la persecució judicial dels edils que han expressat el seu suport al referèndum.
 
A les 11.00 hores els alcaldes seran rebuts per l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, al Pati de l’Ajuntament. El president Puigdemont rebrà els batlles a la sortida de l’Ajuntament, amb qui travessarà la plaça fins al Palau de la Generalitat.
 
Els alcaldes i la resta d’autoritats es concentraran a la Galeria Gòtica del Palau, acompanyats de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell; de tots els membres del Govern, i dels presidents de l’AMI, Neus Lloveras, i de l’ACM, Miquel Buch. Hi haurà parlaments institucionals dels presidents de l’AMI i de l’ACM; de representants del món local, i del president Puigdemont, que clourà l’acte amb la seva intervenció.
 
 
 
Cobertura informativa
 
Per motius d’espai només podran accedir al Palau de la Generalitat els fotògrafs i TV3, que oferirà senyal institucional de l’acte. Els fotògrafs tindran un espai habilitat a la Galeria Gòtica, on tindrà lloc l’acte. I un segon espai a la plaça de Sant Jaume, al qual també podran accedir les televisions, des don es podran prendre imatges de l’arribada dels alcaldes al Palau de la Generalitat. Des d’aquest Gabinet de premsa s’enviaran també fotografies.
 
La resta de mitjans podran seguir l’acte des de la sala de premsa del Palau de la Generalitat.
 
Acreditacions: Per cobrir informativament aquest acte caldrà disposar del passi de premsa del Palau o del carnet del mitjà, que cal presentar acompanyat del DNI. En cas contrari, cal acreditar-se prèviament, enviant un correu a l’adreça:premsa.president@gencat.cat, indicant nom, cognoms, DNI i mitjà pel qual es treballa. Les acreditacions i l’accés es faran entre les 10.30 i les 11.30 hores.
12:00Recepció als més de 700 alcaldes citats per donar suport a l'1-O.
Palau de la Generalitat (entrada per c. Sant Honorat). Barcelona (Barcelonès)
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, rebrà els més de 700 alcaldes que han estat citats per haver signat un decret de suport polític al referèndum de l’1 d’octubre. A les 11.00 hores els alcaldes seran rebuts per l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, al Pati de l’Ajuntament. El president Puigdemont rebrà els batlles a la sortida del Consistori i travessarà amb ells la plaça fins al Palau de la Generalitat. Els alcaldes es concentraran a la Galeria Gòtica del Palau, acompanyats del president Puigdemont; de tots els membres del Govern; de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, i dels presidents de l’AMI, Neus Lloveras, i de l’ACM, Miquel Buch. Hi haurà parlaments institucionals dels presidents de l’AMI i de l’ACM; de representants del món local, i del president Puigdemont, que clourà l’acte amb la seva intervenció. El conseller de la Presidència i portaveu del Govern, Jordi Turull; el conseller d’Interior, Joaquim Forn; el conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull; i el conseller d’Empresa i Coneixement, Santi Vila, també participaran a l’acte.
 
Cobertura informativa: Per motius d’espai només podran accedir al Palau de la Generalitat els fotògrafs i TV3, que oferirà senyal institucional de l’acte. Els fotògrafs tindran un espai habilitat a la Galeria Gòtica, on tindrà lloc l’acte. I un segon espai a la plaça de Sant Jaume, al qual també podran accedir les televisions, i des d’on es podran prendre imatges de l’arribada dels alcaldes al Palau de la Generalitat. Des d’aquest Gabinet de premsa s’enviaran també fotografies. La resta de mitjans podran seguir l’acte des de la sala de premsa del Palau de la Generalitat.
 
Acreditacions: Per cobrir informativament aquest acte caldrà disposar del passi de premsa del Palau o del carnet del mitjà, que cal presentar acompanyat del DNI. En cas contrari, cal acreditar-se prèviament, enviant un correu a l’adreça:premsa.president@gencat.cat, indicant nom, cognoms, DNI i mitjà pel qual es treballa. Les acreditacions i l’accés es faran entre les 10.30 i les 11.30 hores.
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia