El secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació l'explicarà en conferència de premsa
El secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació del Departament de Governació i Administracions Públiques, Jordi Bosch, i el director gerent del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya, Josep Lluis Checa, oferiran demà dimarts 5 de febrer una conferència de premsa per explicar el nou concurs de telefonia mòbil.
 
Després de la trobada amb els mitjans de comunicació, Jordi Bosch i Josep Lluís Checa es reuniran amb representants de les operadores de telecomunicacions. Abans de començar aquesta reunió, els mitjans gràfics que ho desitgin podran prendre imatges d’aquesta trobada.

09:45|. Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26)|Barcelona (El Barcelonès)

El secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació, Jordi Bosch, i el director gerent del Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació, Josep Lluis Checa, oferiran una conferència de premsa per explicar el nou concurs de telefonia mòbil de la Generalitat de Catalunya.