Visitarà les instal·lacions de les empreses SCHUTZ IBERICA, ROVAL COSMETICA i LEAR CORPORATION HOLDING SPAIN, i donarà la conferència
El secretari d’Indústria i Empresa, Antoni Soy, acompanyat del director del serveis territorials del Departament d’Innovació, Universitats i Empresa a Tarragona, Àngel Xifré, i la delegada del CIDEM a Tarragona i Terres de l’Ebre, Mònica Boquera, visitarà demà divendres 8 de febrer diversos municipis de la comarca de l’Alt Empordà. 
 
El secretari Antoni Soy, iniciarà la jornada a Pla de Santa Maria, on a les 9:30 hores, mantindrà una reunió de treball amb l’alcalde la de Santa Maria, Mateu Montserrat. Un cop finalitzada la trobada, visitarà la seu de l’empresa SCHUTZ IBERICA on a les 10.00 hores, es reunirà amb el director general Sergio Castan, juntament  amb d’altres representants de la corporació.
 
A les 11:20 hores, el secretari, hi serà a Alcover, on mantindrà una trobada amb  l’alcalde del municipi Anton Ferré i el regidor de Medi Ambient i Promoció Econòmica, Xavier Torell. Posteriorment, a les 12 hores el secretari Antoni Soy realitzarà una visita a l’empresa ROVAL COSMETICA, on mantindrà una reunió de treball amb el director general, Stephane Bastín.
 
En el marc d’aquesta visita a l’Alt Camp, el secretari Antoni Soy farà, a les 14 hores, un dinar de treball amb representants de la Cambra de Comerç i Indústria de Valls, juntament amb empresaris i agents socioecònomics de la zona. Soy també visitarà les instal·lacions de l’empresa  LEAR CORPORATION HOLDING SPAIN, a les 16 hores, mantindrà una reunió de treball amb membres de la direcció de l’empresa.
 
Un cop finalitzada la reunió, el secretari es desplaçarà a la seu de la Cambra de Comerç i Indústria de Valls, on a les 18:25 realitzarà una atenció als mitjans de comunicació.
 
En aquest marc, a les 18:30, el secretari d’Indústria i Empresa, Antoni Soy, participarà a la conferència “Política Industrial i Empresarial a Catalunya”  que organitza  la Cambra de Valls.

18:25|. Cambra de Comerç i Indústria de Valls (c. Jacint Verdaguer, 1, 2n)|Valls (Alt Camp)

El secretari d’Indústria i Empresa, Antoni Soy, atendrà els mitjans de comunicació amb motiu de la seva visita a diversos municipis de la comarca de l’Alt Camp. Posteriorment, 18:30, el secretari participarà a la conferència “Política Industrial i Empresarial a Catalunya”  que organitza  la Cambra de Valls.