El nou equipament té una capacitat de vuit places i està destinat a joves de 16 a 18 anys
La secretària d’Infància i Adolescència del Departament d’Acció Social i Ciutadania, Imma Pérez, serà l’encarregada d’inaugurar demà dimecres les instal·lacions de la nova Llar d’Autonomia Itinere de Sabadell. Es tracta d’un espai residencial per a joves de 16 a 18 anys, gestionat per la Fundació Eveho, que combina l’activitat educativa amb la inserció sociolaboral. L’objectiu del centre és garantir a l’adolescent que prové d’un centre residencial d’acció educativa completar el seu procés maduratiu i d’emancipació amb el suport i recolzament necessari.
 
Acció Social i Ciutadania ha destinat aquest any al funcionament del nou centre un total de 310.000 euros. 
 
La nova Llar d’Autonomia Itinere disposa de vuit places i d’un equip de sis professionals. El centre està dividit en quatre plantes i disposa d’una aula polivalent, bugaderia, menjador i cuina, a més d’una zona de despatxos i un magatzem. A les plantes superiors s’ubiquen les habitacions dels usuaris i els banys.     
 
Advertiment
En virtut de la Llei 31/97 de Protecció del menor, no es podran enregistrar imatges o fer fotografies que facin identificables els menors acollits en el centre; així mateix, per tal de preservar la identitat dels menors, no podran divulgar-se les seves dades (noms, cognoms i altra informació que els puguin fer identificables).

16:30|. Llar d'Autonomia Itinere (c. Riu Sec, 44)|Sabadell (El Vallès Occidental)

La secretària d'Infància i Adolescència, Imma Pérez, inaugurarà la Llar d'Autonomia Itinere.