En el marc de la visita a la Conca de Barberà, el conseller inaugurarà a Santa Coloma de Queralt l'exposició itinerant "Cister. Monestirs Reials a la Catalunya Nova" que acollirà el Castell dels Comtes
El conseller d’Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, presentarà demà divendres 14 de març una nova línia de productes d’alabastre de Sarral, una exposició que s’emmarca dins el projecte “Oficis Singulars” que impulsa Artesania Catalunya amb la voluntat de reactivar i modernitzar oficis que ens són propis.
A les 17:30 hores, el conseller acompanyat del director dels serveis territorials del Departament a Tarragona, Àngel Xifré, la directora d’Artesania Catalunya, Gemma Amat, i l’alcalde de Sarral, Antoni Mateu, presentarà al Casal Cultural del municipi aquesta mostra que recull prop d’una dotzena de productes en alabastre sorgits de la col·laboració entre el dissenyador Gerard Moliné, l’ajuntament de Sarral i els artesans de l’alabastre del municipi.
Un cop finalitzat l’acte de presentació, el conseller Josep Huguet atendrà els mitjans de comunicació.
Un cop finalitzat l’acte de presentació, el conseller Josep Huguet atendrà els mitjans de comunicació.
La presentació s’emmarca dins la visita que farà demà el conseller Josep Huguet a diversos municipis de la Conca de Barberà. A les 15:00 hores, estarà a Montblanc on mantindrà una reunió de treball amb l’alcalde del municipi, Josep Andreu.
A les 19:00 hores, el conseller es desplaçarà a Santa Coloma de Queralt, on acompanyat de l’alcalde del municipi, Ramon Borràs, i representants dels consells comarcals de la Ruta del Cister inaugurarà l’exposició itinerant “Cister. Monestirs Reials a la Catalunya Nova” que acollirà el Castell dels Comtes (Pati del Castell, s/n).
17:30|. Casal Cultural de Sarral (plaça de l'Església, 1). Sarral|Sarral (La Conca de Barberà)
El conseller d’Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, presentarà demà una nova línia de productes d’alabastre de Sarral