Es tracta del primer postgrau especialitzat en gestió dels cellers, i està reconegut per la Universitat Autònoma de Barcelona
El director general de l’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI), Joan Aguado, pronunciarà el proper dimarts, 25 de març, a les 18:00 hores, la ponència inaugural del primer postgrau en Direcció i Gestió d’Empreses Vitivinícoles, que tindrà lloc a les antigues oficines de l’INCAVI a Barcelona. També hi assistiran el president de l’Institut del Cava, Magí Raventós; el director de l’Escola Joviat, Jordi Vilaseca, i el director empresarial de la Fundació Universitària del Bages.
Aquest postgrau, d’una durada de set mesos, té com a objectiu contribuir a la professionalització del sector, i compta amb un enfocament eminentment pràctic i centrat en la millora de la gestió empresarial per tal de poder assolir els reptes de la internacionalització, la recerca de nous mercats i la innovació; i amb una adequada orientació a la qualitat, sempre pendent de les darreres tendències que definiran el futur del sector. El programa pretén actualitzar i millorar les capacitats de gestió en l’àmbit directiu i econòmic, i està orientat específicament a la realitat de l’activitat del sector vitivinícola.
La Fundació Universitària del Bages i la Universitat Autònoma de Barcelona han organitzat aquest curs, amb la col·laboració de l’Escola Joviat de Manresa, i de l’Institut Català de la Vinya i el Vi.
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ | |
ACTE: | Ponència inaugural del 1er Postgrau en Direcció i Gestió d’Empreses Vitivinícoles |
DIA: | Dimarts, 25 de març de 2008 |
HORA: | 18:00 hores. |
LLOC: | Antigues oficines de l’INCAVI Avinguda Meridiana 38, 4a planta Barcelona |
20 de març de 2008
18:00|. Antigues oficines de l'INCAVI (av. Meridiana 38, 4a planta)|Barcelona (El Barcelonès)
El director general de l'INCAVI, Joan Aguado, impartirà la ponència inaugural del Postgrau en Direcció i Gestió d’Empreses Vitivinícoles.