Demà dimarts, dia 1 d’abril, el director de l’Agència Catalana del Consum (ACC), Jordi Anguera, presentarà les activitats que realitza l’Escola de Consum de Catalunya (ECC) a Tarragona fins el 30 d’abril. L’ECC arriba a la comarca amb la col·laboració del Servei Territorial d’Educació a Tarragona, amb l’objectiu de formar els joves escolars en matèria de consum.
L’acte de presentació tindrà lloc a les 10 del matíal Complex Educatiu de Tarragona, antiga Universitat Laboral. El director de l’ACC estarà acompanyat pel gerent del complex, Rafael Pérez.
Després de la roda de premsa, els mitjans podran fer imatges dels tallers de consum que es realitzen en el mateix emplaçament.
10:00|. Residència d'Estudiants Mercè Rodoreda. Complex Educatiu (autovia de Salou, s/n). Tarragona|Tarragona (Tarragonès)
Presentació de l’Escola de Consum de Catalunya a la comarca de Tarragona