El conseller també lliurarà els Premis del II Concurs Nacional de Qualitat de Llet de Vaca
El conseller d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena, acompanyat de la directora general d’Agricultura i Ramaderia, Rosa Cubel, inaugurarà demà, a partir de les 13:00 hores, la XVII edició del certamen Expoaviga. També hi participarà el director general de Ramaderia en funcions del Ministeri de Medi Ambient, Medi Rural i Marí, Carlos Javier Escribano.
Només arribar, tant Escribano com el titular del DAR atendran als mitjans de comunicació a l’entrada principal del recinte de Gran Via de Fira de Barcelona (accés sud-Hall Europa).
Tot seguit, tindrà lloc un recorregut pel saló i, a les 13:35 hores, Llena presidirà el lliurament dels Premis del II Concurs Nacional de Qualitat de Llet de Vaca.
Prèviament, a les 10:00 hores, el secretari general del DAR, Xavier Castella, inaugura la jornada “El paper de l’Administració i els agents de la cadena productiva en la gestió de les dejeccions ramaderes”, organitzada pel Consorci de Gestió de la Fertilització Agrària de Catalunya (GESFER) i Expoaviga, que se celebrarà a la sala 4.2 del recinte Gran Via de Fira de Barcelona, en el marc del I Congrés Espanyol de Gestió Integral de Dejeccions Ramaderes, que tindrà lloc del 16 al 18 d’abril a Ecofarm, el nou sector d’Expoaviga dedicat a una ramaderia més moderna i sostenible.
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ | |
ACTE: | Inauguració d’Expoàviga |
DIA: | Dimarts, 15 d’abril de 2008 |
HORA: | 13:00 hores: Inauguració Expoàviga. 13:35 hores: Lliurament dels Premis del II Concurs Nacional de Qualitat de Llet de Vaca |
LLOC: | Fira de Barcelona Recinte Gran Via, Hall Europa L’Hospitalet de Llobregat |
13:00|. Fira de Barcelona. Recinte Gran Via, Hall Europa|Hospitalet de Llobregat (El Barcelonès)
El conseller d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena, inaugurarà la XVII edició d’Expoàviga.