La consellera de Justícia, Montserrat Tura, presidirà demà, dimecres 2 d’abril, a les 19:30 h, la presentació del llibre Derecho Civil de Catalunya. Derechos Reales, a la sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona.
 
A l’acte de presentació del llibre, també hi participaran el delegat del govern de la Generalitat a Tarragona, Xavier Sabaté; el degà de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, Antoni Jordà; el president del Deganat Autonòmic dels Registradors de la Propietat i Mercantils de Catalunya, Antonio Cumella i els coautors del llibre: Esteve Bosch, director del Departament de Dret Privat Processal i Financer de la Facultat de Ciències Jurídiques; Pere del Pozo, catedràtic de Dret Civil de la Facultat de Ciències Jurídiques i Antoni Vaquer, catedràtic de Dret Civil de la Universitat de Lleida.
 
 
 
1 d’abril de 2008

19:30|. Sala de Graus de la Facultat de Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili (av. Catalunya, 35)|Tarragona (El Tarragonès)

La consellera de Justícia, Montserrat Tura, presentarà el llibre Derecho civil de Catalunya. Derechos Reales.