Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

La portaveu del Govern, Meritxell Budó, informa dels Acords del Govern aquest dijous al Palau de la Generalitat

La consellera de la Presidència i portaveu del Govern, Meritxell Budó, informarà demà dijous, 27 d’agost, en roda de premsa dels acords que ha adoptat el Consell Executiu celebrat al matí. Serà a les 13.00h a la sala de premsa del Palau de la Generalitat, amb mesures de protecció i limitació d’aforament, tal com recomanen les autoritats sanitàries.

 INDICACIONS PER ASSISTIR A LA RODA DE PREMSA

  • L’entrada dels periodistes serà per la porta del carrer Sant Sever.

 

  • Els periodistes que no tinguin acreditació del Palau, caldrà que enviïn un correu a comunicaciogovern.presidencia@gencat.cat des d’una adreça corporativa, sol·licitant poder assistir a la roda de premsa.

 

  • Caldrà venir amb temps, almenys mitja hora abans per acreditar-se, atès que el seguiment del protocol de mesures de protecció previst pot alentir el procés d’entrada.
  • Pel que fa a les televisions, per raons de limitació d’aforament en aquesta fase de represa post-covid, podran entrar un màxim de 5 càmeres que accediran a la sala de premsa per ordre d'arribada. També s'oferirà el senyal en directe de la roda de premsa a través de Collserola i FORTA.  Pel que fa als fotògrafs, podran entrar de dos en dos al llarg de l'estona que duri la roda de premsa.
  • La roda de premsa s’emetrà per xarxes del @govern i a través de la plataforma Watchity es podrà recuperar la compareixença íntegra.

 

               Hi podreu accedir a través:

 

               Workspace: https://governmitjans.watchity.com

 

               Usuari: comunicaciogovern.presidencia@gencat.cat

 

               Password: premsa

 

  • Se subministraran les fotos de la roda de premsa.

 

  • Les ràdios podran ocupar els seus espais a les cabines. No hi pot haver més d’una persona per cabina.

 

  • L’aforament a les taules de la sala de premsa serà limitat. L’ocupació d’aquest espai serà per ordre d’arribada.

 

  • Un cop s’hagi arribat al límit de l’aforament a la Sala de premsa, es posarà a disposició dels periodistes l’Auditori de Palau per poder seguir la roda de premsa i poder preguntar.

 

 MESURES DE PROTECCIÓ I PREVENCIÓ

 

  • És obligatori l’ús de mascareta per poder entrar a Palau i caldrà portar-la durant tota la roda de premsa.

                                                                             

  • Es prendrà la temperatura a tothom que entri a Palau.

 

  • Hi haurà gel hidroalcohòlic a l’entrada del Palau i a les taules de la sala de premsa.

 

  • Es prega mantenir les distàncies de seguretat.

 

13:00La portaveu del Govern, Meritxell Budó, informa dels Acords del Govern al Palau de la Generalitat.
Palau de la Generalitat. Barcelona (Barcelonès)
Emissió en directeEmissió en directe
La consellera de la Presidència i portaveu del Govern, Meritxell Budó, informarà en roda de premsa dels acords que ha adoptat el Consell Executiu celebrat al matí. Serà a la sala de premsa del Palau de la Generalitat, amb mesures de protecció i limitació d’aforament, tal com recomanen les autoritats sanitàries.
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia