Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

Demà divendres, 5 de març, a les 10.45 hores a les noves dependències de la Policia Local de Puigcerdà (Carrer Querol, 25)

El conseller Sàmper visita les noves dependències de la policia local de Puigcerdà

El conseller d’Interior, Miquel Sàmper, visita les noves dependències de la policia local de Puigcerdà demà divendres 5 de març a les 10.45 hores acompanyat de l'alcalde, Albert Piñeira i del president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer.

A la finalització de la visita, el conseller, l’alcalde de Puigcerdà i el president de la Diputació de Girona mantindran un contacte amb els mitjans de comunicació que ho desitgin.

10:45El conseller Sàmper visita les noves dependències de la policia local de Puigcerdà.
C. Querol, 25. Puigcerdà (Cerdanya)

El conseller d’Interior, Miquel Sàmper, visitarà les noves dependències de la policia local de Puigcerdà acompanyat de l'alcalde, Albert Piñeira i del president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer. A la finalització de la visita, el conseller, l’alcalde de Puigcerdà i el president de la Diputació de Girona mantindran un contacte amb els mitjans de comunicació que ho desitgin.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia