La finalitat del Pla és la de generar i implementar les pautes de fertilització nitrogenada
El conseller d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena, presidirà demà, a les 13:00 hores, la signatura d’un acord marc de col·laboració per l’impuls del Pla per la millora de la fertilització agrària a les comarques gironines.
 
L’acord serà signat pel DAR, Gestió de la Fertilització Agrària de Catalunya (Gesfer), l’Agència Catalana de l’Aigua, la Fundació Mas Badia, i els consells comarcals de l’Alt Empordà, el Baix Empordà, el Pla de l’Estany, La Selva, El Gironès, La Garrotxa i el Ripollès.
 
La finalitat del Pla és la de generar i implementar les pautes de fertilització nitrogenada que permetin garantir la producció agrícola i alhora reduir al màxim l’escolament dels nitrats a les aigües subterrànies. 
 
L’atenció als mitjans de comunicació tindrà lloc després de la signatura.
 
CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ
ACTE:
Signatura d’un acord marc per impulsar el Pla per la millora de la fertilització agrària a les comarques gironines.
 
DIA:
Dimecres, 14 de maig de 2008
HORA:
13:00 hores
LLOC:
Mas Badia
La Tallada d’Empordà
 
13 de maig de 2008
 
 
 

13:00|. Mas Badia|Tallada d'Empordà (El Baix Empordà)

El conseller d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural, Joaquim Llena, presidirà la signatura d’un acord marc de col·laboració per l’impuls del Pla per la millora de la fertilització agrària a les comarques gironines. L’atenció als mitjans de comunicació tindrà lloc després de la signatura.