Sala de premsa

El conseller Torrent presenta dilluns el nou clúster TIC-Turisme de Catalunya

El conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, participarà en l'acte de presentació a La Pedrera per donar el tret de sortida a la nova entitat

query_builder   28 març 2022 12:00

settings_input_antenna Convocatòria

El conseller Torrent presenta dilluns el nou clúster TIC-Turisme de Catalunya

El conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, participarà en l'acte de presentació a La Pedrera per donar el tret de sortida a la nova entitat

El proper dilluns 28 de març, el conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, obrirà l’acte de presentació del nou clúster TIC-Turisme de Catalunya que es farà a l’edifici de la Pedrera. La presentació, que també comptarà amb la participació del president del nou clúster, Fèlix Navarro, tindrà lloc a les 12:00h amb la presència de les empreses i agents de l’ecosistema que conformaran el nou clúster.

L’objectiu del nou clúster, impulsat pel Departament d’Empresa i Treball per mitjà d’ACCIÓ -l’agència per a la competitivitat de l’empresa- i la Direcció General de Turisme, és millorar la competitivitat de les empreses del sector i la seva connexió amb els diferents agents per convertir Catalunya en un referent en tecnologia turística.

A les 11:45h es farà una foto de grup amb el conseller Torrent i les empreses i agents que conformaran la junta directiva del nou clúster TIC-Turisme de Catalunya.

Consulta el programa de l’acte en aquest enllaç.

12:00|El conseller Torrent presenta el nou clúster TIC-Turisme de Catalunya. La Pedrera ( pg. de Gràcia, 92)|Barcelona (Barcelonès)

El conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, presentarà el nou clúster TIC-Turisme de Catalunya.

Xarxes socials de Govern
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia