- A les 12:45h, els mitjans de comunicació podran seguir les intervencions en obert del conseller de Salut i la consellera de Drets Socials
query_builder 2 maig 2022 12:45
settings_input_antenna Convocatòria
El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, i la consellera de Drets Socials, Violant Cervera, es reuniran dilluns al Palau de Pedralbes amb representants de la Diputació de Barcelona, la Diputació de Tarragona, la Diputació de Girona i la Diputació de Lleida, l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, l’Associació Catalana de Municipis i la Federació de Municipis de Catalunya per a impulsar l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària, un pas més per a la creació d’aquest òrgan, que ha de garantir l’atenció integrada a les persones grans, amb discapacitat, amb malaltia mental i, en general, a totes les persones amb necessitats complexes.
Al final de la reunió, a les 12:45h aproximadament, els mitjans de comunicació podran seguir en obert les intervencions del conseller de Salut i de la consellera de Drets Socials. Abans de les intervencions, els mitjans gràfics podran prendre imatges de la reunió (mut) i de la foto de grup posterior.
12:45|Salut i Drets Socials es reuneixen amb el món local per a impulsar l'Agència d'Atenció Integrada Social i Sanitària. Palau de Pedralbes (Avinguda Diagonal, 686) |Barcelona (Barcelonès)
El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, i la consellera de Drets Socials, Violant Cervera, es reuniran al Palau de Pedralbes amb representants de la Diputació de Barcelona, la Diputació de Tarragona, la Diputació de Girona i la Diputació de Lleida, l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, l’Associació Catalana de Municipis i la Federació de Municipis de Catalunya per a impulsar l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària, un pas més per a la creació d’aquest òrgan, que ha de garantir l’atenció integrada a les persones grans, amb discapacitat, amb malaltia mental i, en general, a totes les persones amb necessitats complexes.
Al final de la reunió, a les 12:45h aproximadament, els mitjans de comunicació podran seguir en obert les intervencions del conseller de Salut i de la consellera de Drets Socials. Abans de les intervencions, els mitjans gràfics podran prendre imatges de la reunió (mut) i de la foto de grup posterior.