El president de Ferrocarrils, Toni Segarra i Barreto, i el paer en cap de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal Giné, inauguraran dilluns 3 d’abril un nou pas elevat situat a la zona del Polígon de Campllong, una actuació que ha permès eliminar el pas a nivell número 18 de la línia Lleida – La Pobla de Segur, de Ferrocarrils.
La inauguració tindrà lloc a les 12 h a la carretera de Vallfogona s/n (https://maps.app.goo.gl/94ARsmskRRESBQLB7). En finalitzar, s’atendrà als mitjans de comunicació.
El president de Ferrocarrils, Toni Segarra i Barreto, i el paer en cap de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal Giné, inauguraran un nou pas elevat situat a la zona del Polígon de Campllong, una actuació que ha permès eliminar el pas a nivell número 18 de la línia Lleida - La Pobla de Segur, de Ferrocarrils.



