- Formada per una trentena d'entitats, ha de ser un espai de debat sobre els usos de l’aigua en el context de canvi climàtic
- Sala de premsa
- Convocatòries
- El president Aragonès encapçalarà dilluns la constitució de la Taula Nacional de l'Aigua
query_builder 26 juny 2023 11:00
settings_input_antenna Convocatòria
El president de la Generalitat, Pere Aragonès i Garcia, acompanyat del conseller d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, David Mascort i Subiranas, encapçalarà la constitució de la Taula Nacional de l’Aigua, que se celebrarà dilluns, 26 de juny, a les 11.00 hores al Palau de Pedralbes.
La taula la formen una trentena d’entitats participants entre administracions, agrupacions agràries, sindicats, organitzacions empresarials, ambientals, turístiques, de recerca i socials que treballaran en 9 grups diferents de treball.
L’objectiu és que esdevingui un espai de debat sobre els usos de l’aigua en el context de canvi climàtic i, d’aquesta manera, crear un marc de col·laboració entre tots els agents implicats per garantir un ús més eficient i sostenible dels recursos hídrics.
La taula és una de les accions que figuraven a la proposta d’acord de la cimera de l’aigua que es va celebrar el passat mes de març i que el Govern va assumir com a compromisos propis, malgrat que no es va poder arribar a una entesa entre els grups parlamentaris.
Cobertura informativa
Els mitjans gràfics podran prendre imatges de l’inici de la reunió i del parlament del president, que obrirà la sessió.
Aquest gabinet de comunicació oferirà senyal institucional de la seva intervenció, que els mitjans podran capturar des del Palau de Pedralbes, en un espai habilitat per a ells. També es podrà seguir en directe per la web www.govern.cat i a les xarxes socials del Govern.
Posteriorment, el discurs del president també es podrà descarregar a la plataforma Watchity: https://governmitjans.watchity.com
Usuari: comunicaciogovern.presidencia@gencat.cat
Password: premsa
Un cop finalitzada la intervenció del cap de l’Executiu, la resta de la sessió es realitzarà a porta tancada.
Els mitjans que vulguin cobrir l'acte caldrà que s’acreditin enviant un correu electrònic a premsa.president@gencat.cat indicant nom, cognoms, DNI i tasca que es desenvolupa.
L'accés al Palau de Pedralbes serà per l'entrada del carrer John Maynard Keynes, cantonada amb carrer Jordi Girona.
11:00|Constitució de la Taula Nacional de l'Aigua. Palau de Pedralbes (entrada per c/ John Maynard Keynes, cantonada amb c/ Jordi Girona)|Barcelona (Barcelonès)
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, acompanyat del conseller d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, David Mascort, encapçalarà la constitució de la Taula Nacional de l'Aigua. L'objectiu és que esdevingui un espai de debat sobre els usos de l'aigua en el context de canvi climàtic.
Els mitjans gràfics podran fer un mut de l'inici de la reunió i del parlament del president, que obrirà la sessió. Aquest gabinet de comunicació oferirà senyal institucional de la seva intervenció, que els mitjans podran capturar des del Palau de Pedralbes. També es podrà seguir en directe per la web www.govern.cat i a les xarxes socials del Govern, i, posteriorment, el discurs del president es podrà descarregar a la plataforma Watchity.
Els periodistes que vulguin cobrir l'acte caldrà que s'acreditin enviant un correu electrònic a premsa.president@gencat.cat indicant nom, cognoms, DNI i tasca que es desenvolupa.