La directora general de la Memòria Democràtica, Maria Jesús Bono, participarà demà, 18 de juliol (11 h), en la roda de premsa per presentar les darreres novetats del Congrés Internacional d’història sobre la Batalla de l’Ebre, que se celebrarà a Móra d’Ebre el 24, 25 i 26 de juliol. També participaran en la presentació el vicerector de Relacions Externes de la URV, Santi Castellà, i el president de Terra de Germanor i vicepresident de Terre de Fraternité, José Luís Gamero.
Les jornades, que coincideixen amb el 70è aniversari de la batalla, reuniran historiadors de prestigi internacional, entitats memorialistes i testimonis per debatre els fets i les conseqüències de la Batalla de l’Ebre. El conseller Saura inaugurarà el congrés dijous vinent.
Entre els actes commemoratius, que se celebraran del 24 al 27 de juliol, es comptarà amb la participació d’historiadors i testimonis de brigadistes i soldats republicans. També es farà un homenatge als lluitadors per la llibertat de les Brigades Internacionals i Combatents Republicans a Corbera d’Ebre11:00|. Sala de Juntes. Rectorat de la URV. Carrer de l'Escorxador, s/n|Tarragona (El Tarragonès)
Presentació de les últimes novetats del Congrés Internacional sobre la Batalla de l'Ebre