El cap de l'Executiu, acompanyat del conseller Nadal i del president del Port de Barcelona, visitarà la nova Torre de Control i realitzarà un recorregut marítim per les instal·lacions portuàries
El president de la Generalitat, José Montilla, visitarà, el proper dimecres 27 d’agost, el Port de Barcelona. El cap de l’Executiu, acompanyat del conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, es reunirà amb el president del Port de Barcelona, Jordi Valls, i els membres del Comitè Executiu i del Comitè de Direcció de l’entitat.
 
A les 12.45 hores, el president visitarà la nova Torre de Control del Port, situada al moll de l’Energia. La Torre de Control ha suposat una inversió de 5,7 milions d’euros i integra la nova seu de la Corporació de Pràctics del Port de Barcelona, a més del Centre de Control del Tràfic Marítim. Un cop finalitzada la visita, hi haurà parlaments del president del Port de Barcelona i del president Montilla.
 
Posteriorment, cap de l’Executiu, el conseller Nadal i el president del Port de Barcelona realitzaran un recorregut marítim per les instal·lacions portuàries.
 
NOTA IMPORTANT: Només es podrà accedir al moll de l’Energia amb l’autocar habilitat per a l’ocasió i amb acreditació. Cal confirmar l’assistència al Gabinet de Premsa de l’Autoritat Portuària de Barcelona: comunicacioport@apb.es
 
L’autocar sortirà a les 12 hores des de la Seu de l’Autoritat Portuària de Barcelona. (Portal de la Pau, 6)

12:00|. Seu de l'Autoritat Portuària (Portal de la Pau, 6) |Barcelona (El Barcelonès)

El president de la Generalitat, José Montilla, visitarà el Port de Barcelona, acompanyat del conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal i del president del Port de Barcelona, Jordi Valls. A les 12.45 hores, el president visitarà la nova Torre de Control del Port, situada al moll de l’Energia, on hi haurà parlaments del president del Port de Barcelona i del president Montilla. Posteriorment, realitzarà un recorregut marítim per les instal·lacions portuàries.
 
NOTA IMPORTANT: Només es podrà accedir al moll de l’Energia amb l’autocar habilitat per a l’ocasió i amb acreditació. Cal confirmar l’assistència al Gabinet de Premsa de l’Autoritat Portuària de Barcelona: comunicacioport@apb.es
 
L’autocar sortirà a les 12 hores des de la Seu de l’Autoritat Portuària de Barcelona. (Portal de la Pau, 6)