Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

El ministre Bolaños i el conseller Espadaler visiten la Ciutat de la Justícia de Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat

  1. Prèviament (11 h) atendran els mitjans de comunicació a la planta baixa del Districte Administratiu de la Generalitat
  2. Després de la visita institucional al complex judicial, es reuniran amb les autoritats judicials

El ministre de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, Félix Bolaños, i el conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, visitaran dijous la Ciutat de la Justícia de Barcelona i l’Hospitalet de Llobregat en la primera visita institucional d’aquest any al complex judicial.

Prèviament, a les 11 hores, atendran els mitjans de comunicació a la planta baixa del Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya.

Els mitjans de comunicació interessats a cobrir informativament l’atenció als mitjans de les 11 h al Districte Administratiu han d’acreditar-se durant el dia d’avui i fins a les 14 h enviant un correu electrònic a l’adreça premsa.justicia@gencat.cat, indicant el nom i cognoms, DNI i mitjà per al qual treballeu.

Feta l’atenció, els mitjans de comunicació interessats podran fer un mut de la visita a la Ciutat de la Justícia. Un cop acabada, el conseller Espadaler i el ministre Bolaños es reuniran amb el president del TSJC, el fiscal superior de Catalunya, la degana de Barcelona i la fiscal de Barcelona. Els mitjans en podran fer un mut.



ACTE:

Atenció als mitjans al Districte Administratiu, visita institucional a la Ciutat de la Justícia i reunió amb autoritats judicials

DIA:

Dijous 9 de gener de 2025

HORA:

11 h : Atenció als mitjans al Districte Administratiu

A posteriori: visita institucional a la Ciutat de la Justícia (avinguda del Carrilet, 3. L’Hospitalet de Llobregat) i reunió amb autoritats. Els mitjans els podran acompanyar a la visita i podran fer un mut de la reunió

LLOC:

Planta baixa- Districte Administratiu

C. Alts Forns 44

Barcelona

11:00El conseller Espadaler i el ministre Bolaños visiten la Ciutat de la Justícia de Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat.
Alts Forns, 44. Barcelona (Barcelonès)

El conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler, i el ministre de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, Fèlix Bolaños, visitaran la Ciutat de la Justícia de Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat en la primera visita institucional d'aquest any al complex judicial. Després, faran una reunió amb el president del TSJC; el fiscal superior de Catalunya; la degana de Barcelona i la fiscal de Barcelona. Els mitjans en podran fer un mut. A les 11h, prèviament a la visita, Espadaler i Bolaños faran una atenció als mitjans al Districte Administratiu, seu del Departament.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia