Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

Demà divendres a les 10h a la seu del Departament de Recerca i Universitats

La consellera Montserrat anunciarà els guanyadors dels Premis Nacional de Recerca 2024

La consellera de Recerca i Universitats, Núria Montserrat, i el director general de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), Miquel Gómez, anunciaran demà en roda de premsa els guardonats amb els Premis Nacionals de Recerca (PNR) 2024.

Un cop finalitzada la presentació, que tindrà lloc a partir de les 10 hores a la Sala d’Actes del Departament de Recerca i Universitats, la consellera Montserrat i els distingits atendran les preguntes dels mitjans de comunicació

El PNR reconeix la persona investigadora que ha contribuït significativament i a escala internacional a l'avenç d'una disciplina científica en qualsevol dels seus àmbits. A banda d’aquesta distinció, també es faran públics la resta de reconeixements de la seva 35a edició dels premis destinats al talent jove, la transferència de coneixement, la comunicació científica, el mecenatge científic, el partenariat publicoprivat i la creació d’empreses de base científica.

L’acte es podrà seguir per streaming i la premsa que vulgui assistir-hi presencialment haurà de confirmar assistència via correu electrònic a l’adreça electrònica comunicacio.recercaiuniversitats@gencat.cat.

10:00La consellera Montserrat anuncia els guanyadors dels Premis Nacionals de Recerca.
Departament de Recerca i Universitats. Sala d'actes ( Via Laietana, 2). Barcelona (Barcelonès)

La consellera de Recerca i Universitats, Núria Montserrat, acompanyada del director general de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), Miquel Gómez, anunciarà en roda de premsa els guardonats amb els Premis Nacionals de Recerca (PNR) 2024.

El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia