L’acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya a les Terres de l’Ebre tindrà lloc aquest dimarts, 9 de setembre, a les 19.30 hores, a la plaça dels Dolors de Tortosa. La conferència d’enguany anirà a càrrec de Marc Castellnou Ribau. De Tivissa, és inspector del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya i analista en cap del Grup d’Actuacions Forestals (GRAF).
L’obertura de l’acte anirà a càrrec del delegat del Govern a les Terres de l’Ebre, Joan Castor Gonell Agramunt, i la cloenda la farà la consellera de Recerca i Universitats, Núria Montserrat Pulido.
L’acompanyament musical serà a càrrec de Maria Vidal Sales i Elisa Huguet Espelta.
Hi haurà rack de premsa. Es podrà gravar l’acte íntegrament i hi haurà atenció als mitjans en acabar.
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya a les Terres de l'Ebre, amb la conferència de Marc Castellnou Ribau, inspector del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya i analista en cap del Grup d'Actuacions Forestals (GRAF). L'obertura de l'acte anirà a càrrec del delegat del Govern a les Terres de l'Ebre, Joan Castor Gonell Agramunt, i la cloenda la farà la consellera de Recerca i Universitats, Núria Montserrat Pulido. L'acompanyament musical serà a càrrec de Maria Vidal Sales i Elisa Huguet Espelta.



