La secretària general de l'Esport, Anna Pruna, presentarà demà la política d'ajuts del Govern als clubs esportius catalans i farà un balanç de la primera temporada del programa Catalunya al món
Durant l'acte, que reunirà més de 300 entitats esportives catalanes, Anna Pruna explicarà la nova política d'ajuts del Govern als clubs catalans a partir del 2008, que té els següents objectius: enfortir la projecció internacional de l'esport català amb l'organització de competicions al nostre país o amb la participació dels clubs en competicions internacionals; l'impuls de l'esport femení i de base; el premi als resultats esportius, i donar la màxima difusió de les seves activitats.
La secretària general de l'Esport també farà un balanç del primer any de funcionament del programa ¿Catalunya al Món¿, fruit de l'acord de col¿laboració signat entre el Consell Català de l'Esport i Turisme de Catalunya, i presentarà les dades i els clubs inclosos en aquest programa durant l'any 2007.
13:00|. Sala d'Actes Edifici Docent del Consell Català de l'Esport (entrada pel C.Sant Mateu)|Esplugues de Llobregat (El Baix Llobregat)
La secretària general de l'Esport, Anna Pruna, presentarà la nova política d'ajuts del Govern a les entitats esportives catalanes.