També s'ha realitzat un facsímil del primer número d'aquesta publicació que va veure la llum l'any 1907
La presidenta de l'Institut Català de les Dones (ICD), Marta Selva, presenta l'exposició Els feminismes de Feminal que ha produït l'ICD, adscrit al Departament d'Acció Social i Ciutadania, amb motiu del centenari de l'aparició de la que va ser la primera revista de caràcter feminista a Catalunya. També es presenta un facsímil del primer número d'aquesta publicació i un catàleg de l'exposició.
La presentació d'aquesta exposició, que serà inaugurada dimecres dia 12, a les 18.00 h. a la seu de l'ICD, comptarà amb la participació de la historiadora Isabel Segura, qui, per encàrrec de l'ICD, ha realitzat la tasca de recerca documental i de disseny conceptual de l'exposició.
12:00|. Institut Català de les Dones (pl. Pere Coromines, 1)|Barcelona (El Barcelonès)
La presidenta de l'Institut Català de les Dones, Marta Selva, oferirà una roda de premsa per presentar l'exposició "Els feminismes de Feminal" i el facsímil del primer número d'aquesta publicació.