L'acte de clausura tindrà lloc a la seu del Consell Comarcal del Pla de l'Estany, demà dijous 21 de febrer, a les 14 hores
El director general d’Administració Local del Departament de Governació i Administracions Públiques, Carles Bassaganya, tanca la X Assemblea del Fòrum Comarcal de l’Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM) que se celebra a la seu del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, a Banyoles, demà dijous 21 de febrer. En la seva intervenció, prevista cap a les 14 hores, parlarà sobre el paper important que tenen els consells comarcals per equilibrar i vertebrar el país.
L’Assemblea del Fòrum Comarcal de l’ACM s’iniciarà a les 11.30 hores amb la constitució i l’acte de benvinguda, que anirà a càrrec del president del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, Jordi Xargay. A continuació, el president sortint del Fòrum Comarcal, Gonçal Serrate, presentarà l’acta de l’assemblea anterior i i l’informe de gestió per a la seva aprovació. A les 13 hores està previst que es realitzi l’elecció de la Presidència i la Junta Directiva del Fòrum. Finalment, el director general d’Administració Local, Carles Bassaganya, en farà la cloenda.
El Fòrum Comarcal de l’ACM, agrupa 40 dels 41 consells comarcals de Catalunya, i té com a finalitats: representar-los i defensar-los davant les administracions, informar-los dels temes que poden ser del seu interès i organitzar activitats de formació per millorar-ne la gestió, entre d’altres.
14:00|. Consell Comarcal del Pla de l'Estany (c. de Catalunya, 48)|Banyoles (El Pla de l'Estany)
El director general d’Administració Local del Departament de Governació i Administracions Locals, Carles Bassaganya, clourà la X Assemblea del Fòrum Comarcal de l’ACM que se celebra a Banyoles.