La Secretaria per a la Immigració del Departament d'Acció Social i Ciutadania ha organitzat per aquest dilluns 21 de gener a les 18 hores una sessió informativa per a persones d'origen xinès residents a Catalunya sobre normativa comercial i d'estrangeria.
En concret, s'analitzaran diverses situacions administratives de persones immigrades d'origen estranger al nostre país, s'explicarà el marc jurídic d'estrangeria i la normativa legal sobre comerç i consum vigent.
Està prevista l'assistència de la Cònsol General Adjunta de la Xina, Li Yanju; del secretari per a la Immigració, Oriol Amorós; i del director de l'Agència Catalana de Consum, Jordi Anguera.
Tots tres atendran als mitjans de comunicació a les 17.45 hores abans de començar la sessió. Els mitjans gràfics també podran obtenir imatges de la trobada a partir de les 18 hores.