El conseller se sumarà (09.00 h) a la campanya solidària "Cap persona gran sense rosa", participarà (10.30 h) en l'esmorzar institucional de Sant Jordi i llegirà (17.15 h) un fragment de La Plaça del Diamant
El conseller d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, participarà demà dimecres, 23 d’abril (10.30 h), en la recepció institucional organitzada per la Generalitat al Palau de Pedralbes amb motiu de la Diada de Sant Jordi. Abans (09.00 h), el conseller se sumarà a la campanya de l’entitat Amics de la Gent Gran “Cap persona gran sense rosa” perquè avis que viuen sols rebin un llibre i una rosa per Sant Jordi de la mà d’algun personatge públic. El conseller recollirà la rosa i el llibre a les 09.00 h al Gran Teatre del Liceu i, més tard (12.00 h), els lliurarà a una àvia del barri de Les Corts (Avda. Josep Tarradellas 57).
A la tarda (17.15 h), el conseller Saura participarà en la lectura de textos “Sant Jordi, el plaer de la lectura” que es farà a la plaça Sant Jaume. La lectura d’aquest any es dedicarà a l’obra de Mercè Rodoreda La Plaça del Diamant, amb motiu del centenari del seu naixement.
10:30|. Palau Pedralbes (Avda/. Diagonal, 686)|Barcelona (El Barcelonès)
El conseller d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, Joan Saura, assistirà a l'esmorzar que ofereix el president de la Generalitat amb motiu de la diada de Sant Jordi