L’acte de presentació davant els mitjans de comunicació tindrà lloc a l’Ajuntament de Guissona, el proper dissabte, 17 de maig, a les 17 hores
El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, presenta el servei de l’Oficina d’Acció Ciutadana Mòbil a Guissona (Segarra), el proper dissabte, 17 de maig, a les 17 hores, davant els mitjans de comunicació. Durant la roda de premsa, que tindrà lloc a l’Ajuntament de Guissona, el conseller té previst realitzar un balanç de la posada en funcionament d’aquest nou servei itinerant al municipi.
Abans, a les 15.45 hores, acompanyat per l’alcalde de Guissona, Josep Cosconera, el president del Consell Comarcal de la Segarra, Xavier Casoliva, i el director dels Serveis Territorials de Governació a Lleida, Tomàs Pujol, el conseller Jordi Ausàs visitarà el Pavelló Municipal i l’avinguda de l’Onze de Setembre de Guissona. Tot seguit, a les 16.30 hores, el conseller Jordi Ausàs visitarà l’Ajuntament de Guissona, on signarà al Llibre d’Honor i es reunirà amb els membres del consistori.
17:00|. Ajuntament (plaça del bisbe Ben-lloch)|Guissona (La Segarra)
El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, presentarà el servei de l’Oficina d’Acció Ciutadana Mòbil a Guissona (Segarra). Durant la roda de premsa, que tindrà lloc a l’Ajuntament de Guissona, el conseller té previst realitzar un balanç de la posada en funcionament d’aquest nou servei itinerant al municipi. Abans, a les 15.45 hores visitarà el Pavelló Municipal i l’avinguda de l’Onze de Setembre de Guissona. Tot seguit, a les 16.30 hores, visitarà l’Ajuntament de Guissona, on signarà al Llibre d’Honor i es reunirà amb els membres del consistori.