El Consell estarà presidit per l'alcalde de Sant Adrià de Besòs i president del Consorci, Jesús M. Canga
El proper dimecres, 30 de gener, la consellera Carme Capdevila assistirà, com a Vice-presidenta, al Consell de Govern del Consorci de la Mina; la reunió estarà presidida per l'alcalde de Sant Adrià, i alhora president del Consorci, Jesús M. Canga. A l'ordre del dia, està previst aprovar el pressupost, el pla d'actuacions i les bases d'execució per a l'exercici 2008; també està previst aprovar la memòria d'activitats dutes a terme i el resultat de la gestió econòmica de 2006. Finalment, hi haurà un torn obert de paraula.
Nota:
L'atenció als mitjans tindrà lloc en acabar la reunió (aproximadament a les 11,30h) però es podran prendre imatges a l'inici (10,00h) i al finalitzar la reunió
11:30|. Casal Cívic de la Mina (c. Ponent, s/n)|Sant Adrià de Besòs (El Barcelonès)
La consellera d'Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, assistirà, com a vicepresidenta, al Consell de Govern del Consorci de la Mina. La reunió estarà presidida per l'alcalde de Sant Adrià, i alhora president del Consorci, Jesús M. Canga.