Jorba explicarà casos concrets per conèixer i entendre millor l’abast i les possibilitats pràctiques d’algunes de les modificacions contingudes a les lleis òmnibus. La convocatòria s’adreça al públic en general i especialment als representants del sector productiu de Martorell i d’altres localitats del seu entorn comarcal: empresaris, professionals autònoms i emprenedors.
Les lleis òmnibus afecten diferents competències de la Generalitat, concentren i modifiquen la normativa dirigida a l'agilitació administrativa, a la simplificació de requisits i tràmits i a la promoció de l'activitat econòmica, així com també la regulació audiovisual i l’àmbit d'urbanisme. El nou conjunt normatiu és resultat de la modificació de 87 lleis, i la derogació total de 6 i parcial d’altres 23.
Es tracta d’una reforma administrativa sense precedents que respon al triple objectiu d’austeritat, aprimament i agilitat en què es fonamenta l’acció del Govern de la Generalitat. Aquest esforç de simplificació té l’objectiu de facilitar el desenvolupament del sector productiu i contribuir a la recuperació econòmica del país.
El cicle de difusió de les lleis òmnibus per part de la Delegació del Govern de Barcelona es va iniciar a Cardedeu (Vallès Oriental) el dia 2 de maig, va continuar a Vilanova i la Geltrú (Garraf) el 22 de maig, a Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental) el 14 de juny, i ara al Baix Llobregat, primer a Molins de Rei el 18 de juny i a Martorell el pròxim dia 11.
RECORDEM:
ACTE: Difusió de les lleis òmnibus, amb casos pràctics.
LLOC: Casa de Cultura La Vila. Carrer Santacana, 13. Martorell
HORA: 19:30 Durada aproximada 45 minuts.
Lliure accés dels mitjans de comunicació, sense roda de premsa.