Sala de premsa

settings_input_antenna Convocatòria

La directora territorial de Governació a Girona, Isabel Muradás, inaugurarà les obres d'adequació de la riera de la Rasa al seu pas per Sant Julià de Ramis

La directora dels Serveis Territorials del Departament de Governació i Relacions Institucionals a Girona, Isabel Muradás, inaugurarà l’adequació de la Riera de la Rasa al seu pas per Sant Julià de Ramis, aquest diumenge, 28 d’abril. L'alcalde de Sant Julià de Ramis, Narcís Casassa, obrirà l’acte inaugural.També hi assistirà el vicepresident segon de la Diputació de Girona, Xavier Soy.
 
El Departament de Governació i Relacions Institucionals ha finançat aquesta actuació amb 159.885 euros, a través del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (PUOSC). Les obres han consistit en l’adequació de la riera de la Rasa com a eix vertebrador de la mobilitat entre diferents barris de Sant Julià de Ramis i Sarrià i com a lloc de passeig, joc i descans.
11:30Inauguració de les obres d'adequació de la riera de la Rasa.
Parc de Can Bram (Riera de la Rasa). Sant Julià de Ramis (Gironès)
La directora territorial de Governació a Girona, Isabel Muradás, inaugurarà les obres d’adequació de la riera de la Rasa.
El Govern a les xarxes
undefined
undefined
undefined
undefined
banner acords
banner butlletins
banner premsa
banner transparencia