El president de la Generalitat, Artur Mas, acompanyat del conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, presidirà divendres vinent, 3 de maig, a les 18 hores, l’acte de col·locació de la primera pedra de l’ampliació de La Roca Village. En l’acte hi participaran la CEO de Value Retail Management, empresa que gestiona La Roca Village, Desirée M. Bollier, i el conseller delegat de Value Retail a l’Estat, Michael Goldenberg.
Després de fer un breu recorregut per les actuals instal·lacions de La Roca Village, tindrà lloc la col·locació de la primera pedra. A continuació, hi haurà els parlaments institucionals en una carpa habilitada a l’efecte.
Amb la col·locació de la primera pedra s’iniciaran oficialment les obres d’ampliació de La Roca Village, un dels nou Chic Outlet Shopping villages que l’empresa Value Retail té arreu del món. La companyia hi invertirà 30 milions d’euros en l’ampliació, que representarà la creació de 300 llocs de treball entre directes i indirectes.
Desplaçament: L’empresa facilitarà el desplaçament des de Barcelona en autocar per als mitjans que ho desitgin. El vehicle sortirà a les 16.30 hores de la plaça Francesc Macià. Els mitjans interessats cal que ho confirmin a les mateixes adreces de correu electrònic abans de dijous, 2 de maig, a les 19 hores.